2010. január 24., vasárnap

A lehető legjobb pozíció a keresőkben

Mivel tudjuk a Google és egyéb keresőkben a lehető legjobb helyezést elérni?

 Az első és legfontosabb a jó  domain név kiválasztása, ha a kulcsszó is szerepel a domain nevünkben akkor az már egy jó eredmény a keresők szempontjából. Ugyanis amikor optimalizáljuk weboldalunkat arra a kulcsszóra amire szeretnénk előkelő helyen szerepelni tevékenységünkkel, akkor a domain nevünkben is szerepel már az adott kulcsszó. Tehát a domain nevünk is egy kulcsszó és az adott kulcsszóra plusz előnyünk származik ez által.

A főoldalunkon legyen minél több releváns tartalommal megírt szöveg, amiben többször is szerepel a kulcsszavunk, amire optimalizáljuk a weboldalunkat és a látogatók is ezt keresték és arra találtak meg minket a keresőben.


A főoldalunkon legyenek bekezdések fejlécek, amikben a kulcsszavak is szerepelnek, a kulcsszavakat ki is emelhetjük, hogy még jobban láthatóak legyenek..

A kezdő oldalunk ( fő oldal) ne legyen beléptető oldal, aminél egy képen és köszönő szövegen kívül mást nem lehet látni. Pl: üdvözöljük xy kft weboldalán, kérjük válasszon nyelvet és kattintson a belépéshez ide. stb.. ezek a legrosszabbak,  amit ellehet képzelni. ezzel a látogatók többségét valószínűleg el is riasztjuk a weblapról.
Valamint ha egy zene szólal meg  a hátérben és nem tudjuk kikapcsolni, mert nem tettek a weblapra a zene kikapcsolására utaló ikont. Ezzel is nagyon sok látogatót és vevőt elriaszthatunk, mert Én se szeretem azokat a weblapokat amelyeken szól a zene és perceken keresztül kell keresni, hogy hova is tették a kikapcsolásra utaló gombot. Ha nem találom akkor a jobb felső sarokban a piros x-el kilépek az oldalról, ugyanis nem a zene miatt jöttem, és azt akarom hallgatni hanem az engem érdeklő hasznos információra vagyok kíváncsi.
Gondolom önnel is elő fordult már ilyen eset, és ha az ön weblapján is van zene és még nem vette le akkor tudnia kell, hogy a legtöbb látogatót ez miatt veszíthette el eddig.


A weblap megszerkesztésekor az oldalnak van egy címsora is (angolul: Title) amit a böngészője legfelső sorában olvashat el az ember. Ebbe legtöbben minden egyes aloldalon azonos szöveget szoktak beleírni, ami általában a domain név, vagy az az egy kulcsszó, amire szeretne az első helyeken szerepelni. Teljesen rossz és helytelen! Pedig nagyon-nagyon sok weboldalon ezt lehet látni. A Google se esett a fejére, az ilyen oldalakat távol tartja az első 10 helytől.


Ne használjuk  lehetőleg a könnyen általunk is szerkeszthető weboldalkészítő alkalmazásokat melyek legtöbbször egyáltalán nem keresőbarátok. Pl. egy nem keresőbarát URL: www.sajátnev.hu/index.php?tcvcvc44dfdf=tt ,  Ez nem keresőbarát.
Miért nem keresőbarát? Mert amikor Ön is keres az interneten a Google-ban, akkor szavakat ír be és nem ilyeneket: php?tcvcvc44dfdf=tt ,. A Google szavakat elemez és rangsorol nem id-ket és kérdőjeleket.
Egy keresőbarát URL valahogy így nézne ki www.sajatnev.hu/gepkocsi.html


Linkmarketing: Az Ön weboldalára lehetőleg minél több link kell, hogy irányuljon más weboldalakról. Amennyiben nincsenek befelé mutató linkek, akkor a fenti okfejtésem mit sem ért. Tehát a jól megírt releváns tartalommal rendelkező weboldal ( nem az egy oldalas weblapra gondolok, aminek nincsenek aloldalai) nagyon fontos a kulcsszavakkal megírva legyen. A másik fontos szempont a linkek száma és azok minősége kulcsfontosságú a Google első 10 helyének egyikére kerülése szempontjából.

Tehát szeretne a Google keresőben minél jobb pozíciót elfoglalni?

Kérje ajánlatunkat és megmondjuk, hogy mit kell változtatni weboldalán és mi kell ahhoz, hogy a konkurenciáját megelőzhesse. Konkurenciaelemzés és tanácsadást kérjen ajánlatot emailban:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése