2010. február 2., kedd

Mi a link marketing?

Mi a link marketing? Miért kell link marketinget végeznünk?


Ennek nagyon egyszerű a magyarázata. Az elkészült weblapunkat minél előbb és minél többen megtudják találni az Interneten. Ha szolgáltatását, vállalkozását vagy éppen az eladásra szánt termékét szeretné az Interneten népszerűsíteni akkor szükséges a link regisztráció és a link marketing. Tehát ehhez nem elég  a keresőkben regisztrálni, hanem szükséges a weblapjának tartalmával releváns link centrumokba is beregisztrálni a weblapját. A link centrumokból nagyon sok tematikus felépítéssel rendelkezik ezért könnyen megtalálja a weblapjának témaköréhez legjobban illő kategóriát.


Az olcsóbb megoldás, amikor Ön a weblap tulajdonosa megkeresi azokat a releváns tartalommal rendelkező weblapokat, link centereket, amelyekre elhelyezheti az ön weblapjára mutató szöveges linket.


A link marketingben a sikeres hivatkozó linkekért meg kell dolgozni, nem esik az ölünkbe a sült galamb. Minden egyes releváns tartalommal rendelkező linkcentrum, linkpark, linkgyűjtő oldalt meg kell keresni, és oda el kell helyeznünk a szöveges tartalmú linkünket. A linkfelvételnek a leggyakoribb formája, amikor a linkajánló oldalon a szükséges adatokat beírjuk a szövegdoboz megfelelő soraiba. Majd miután kitöltöttünk minden kérdéses mezőt az elküldés gombra kattintva jóváhagyjuk igényünket. Ettől a perctől kezdve már csak várnunk kell, hogy mikor kapjuk meg az e-mailt az elfogadásról, vagy az elutasításról. Az elfogadási időváltozó, ami lehet (eddig nekem a leggyorsabb elbírálás 8-óra alatt történt meg, ez volt a legrövidebb idő, de a leghosszabb elbírálási idő közel 6 hónapig tartott). Ha az oldalunk és az általunk megadott adatok tökéletesen relevánsak az adott linkcentrum által feldolgozott információkkal, akkor reménykedhetünk, hogy nem lesz elutasítva az igénylésünk.

Sajnos néha azonban előfordul, hogy szerintünk minden tökéletesen releváns akkor is elutasítja a linkcentrumot karbantartó oldalgazda az igénylésünket. Az elutasításról levélben értesít, és abban részletesen kifejti az elutasítás okát akkor több lehetőségünk, van. A levél áttanulmányozása után nézzük át a weblapunkat, hogy a felsorolt okok valóban szerintünk is fenn állnak-e? Ha igen, akkor javítsuk ki és a javítás elvégzése után, újból ajánljuk weboldalunkat. Ha azonban nem értünk egyet az elutasítással, akkor meglehet reklamálni az oldal gazdánál, vagy a linkcentrumot üzemeltető főszerkesztőnél. A reklamáció után megint várakozó álláspontra kell térnünk, addig, amíg nem kapunk választ.

Mit eredményez a link marketing?

A link marketing az egyetlen marketing módszer, melynek eredményessége csak Öntől függ
- Mivel nincsen korlátozva, hogy mennyi linkpartnere legyen, bármennyi linkpartnere lehet, mindez csak önön múlik. Aminek eredménye a látogatószám növekedés, aminek nincs felső határa. Ebből következik, hogy minél több linkcentrumba regisztrál, és folyamatosan végzi a linképítést a munkája, meghozza gyümölcsét. Ennek eredménye a folyamatos és szinte állandó látogatottság.

A linkmarketing a leghatékonyabb és legkönnyebb marketing módszerek egyike - de csak akkor működik, ha jól végzi. A jó munkavégzéshez viszont idő kell és az idő a mai rohanó világban eléggé véges általában mindenkinek.

Javaslat: Amikor ideje engedi és van legalább 1 órája a munkához, akkor kezdjen csak neki a linkpartnerek felkutatásának. Ügyeljen arra, hogy lehetőleg mindig csak a releváns tartalommal rendelkező linkcentrumokba ajánlja oldalát. Ha nem így tesz, akkor felesleges időpocsékolásnak mondhatjuk az elvégzett munkáját. Ugyanis az oldalgazda el fogja utasítani kérelmét.

Ha viszont nincsen ideje a link marketingre akkor vegye fel velem a kapcsolatot és  kérjen ajánlatot a  weblapja link építésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése